Gerringong - Reisverslag uit Sydney, Australië van Maureen Rosenkamp - WaarBenJij.nu Gerringong - Reisverslag uit Sydney, Australië van Maureen Rosenkamp - WaarBenJij.nu

Gerringong

Door: Maureen

Blijf op de hoogte en volg Maureen

19 Januari 2013 | Australië, Sydney

Hallo allemaal, dit is weer een van de spaarzame momenten dat ik internet heb. Ik zal jullie dus hierbij mijn laatste belevingen berichten.
Afgelopen vrijdagochtend werd er al heel vroeg op mijn hotelkamerdeur geklopt, er scheen telefoon te zijn bij de receptie van mijn nichtje die ik ook al niet kon bereiken. We spraken af hoe laat ze mij zouden halen. Rond het middaguur waren ze bij mij, we hebben iets gegeten en zijn op weg gegaan. Tot die tijd heb ik nog wat rondgeken bij het hotel en heb een uurtje op het strand gezeten. Onderweg naar Gerringong had de vriend van mijn nichtje nog even wat te doen, maar daarna konden we rechtstreeks naar haar huis. (Dit betekende dat we ongeveer 3 uur moesten rijden). Het was die dag 48 graden. Niet normaal zo warm.
Overal in het nieuws werd bekend gemaakt dat het de warmste dag in Sydney was sinds ooit, en ik was erbij!!!!
Tegen de avond waren we in Gerringong, niet heel veel gedaan. I.v.m. het slechte bereik zijn we op de hoek van de straat gaan zitten zodat ik even wat telefoontjes kon doen.
Zaterdagochtend zijn we hier in Gerrigong naar een markt geweest, die elke 3de zaterdag hier is. We hebben wat winkels bekeken en daarna heeft Betsy de auto gepakt en hebben we wat rondgereden. Het is niet voor te stellen hoe groot het hier allemaal is. Aan de ene kant de bergen, aan de andere kant de oceaan. Enorme huizen zoals we ze wel eens zien in tv series. 's avonds zijn we naar een Bowling club geweest om wat te drinken en wat te eten. Ik neem dus deel aan het dagelijkse leven in Australie, heel bijzonder allemaal. Ik word aan iedereen voorgesteld en als de mensen dan horen dat ik uit Nederland kom ben ik bijna een bezienswaardigheid. Het is hier nu ochtend, ik neem even een douche en na het ontbijt gaan we naar de dochter van Betsy. Zij en haar man en dochter hebben een boerderij die ze aan het opknappen zijn en ik ga hun voor het eerst ontmoeten. Hiervoor moeten we bijna 2 uur rijden. Het is gelukkig niet meer zo warm, het is 24 graden en bewolkt, goed te doen dus ;-). Ik hoop dat ik jullie snel weer kan berichten over wat ik allemaal meemaak hier. Het bereik is hier heel slecht, ik kan bijna geen berichtjes ontvangen. Hopelijk tot snel!

Tags: Gerringong

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Maureen

Van 14 januari t/m 5 februari reis ik naar Australië. Ik ga een aantal dagen naar Sydney voor mijn werk en daarna ga ik naar Gerringong om mijn familie te bezoeken.

Actief sinds 03 Jan. 2013
Verslag gelezen: 123
Totaal aantal bezoekers 5281

Voorgaande reizen:

14 Januari 2013 - 05 Februari 2013

Mijn reis naar Australië 2013

Landen bezocht: