Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Maureen Rosenkamp - WaarBenJij.nu Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Maureen Rosenkamp - WaarBenJij.nu

Sydney

Door: Maureen

Blijf op de hoogte en volg Maureen

17 Januari 2013 | Australië, Sydney

Vanmorgen (donderdag) ben ik na het ontbijt en wat andere verplichtingen in de buurt van het hotel rond gaan lopen. Hier zijn allerlei parken waar ik wat gewandeld heb. Op enig moment kwam ik bij één of ander national park. Het leek me leuk om daar te gaan kijken, echter de hitte hield mij tegen om de klim te gaan maken. Ik ben terug gelopen en weer naar het park gegaan naast het hotel, het Robert Watson Park. Hier lekker onder een boom gezeten. Later op de middag ben ik naar het hotel terug gegaan en ben op bed gaan liggen. Ik was erg moe (toch misschien wat last van een jetlag, al valt me dat enorm mee). Vanavond ben ik door een taxi opgehaald en heb lekker gegeten bij een Japans restaurant, later ben ik ook weer door de taxi bij het hotel afgezet. Dit was allemaal vanuit Holland vanuit het werk voor mij geregeld.
Morgen word ik opgehaald en breng ik de rest van mijn verblijf in Australië door bij mijn nicht. Zij woont in Gerringong, dat is ongeveer 2,5 - 3 uur rijden van Sydney. Heel erg leuk om haar na jaren weer te zien en kennis te gaan maken met familie die ik nooit eerder heb ontmoet. Wordt vervolg.
Op dit moment ben ik heel erg slecht bereikbaar, berichten via sms en what'sapp worden niet verstuurd en ik krijg niets binnen. Hopelijk wordt dat weer beter. Voor mij is het nu de hoogste tijd om te gaan slapen, welterusten en voor jullie nog een fijne dag!!

  • 17 Januari 2013 - 21:37

    Marlon:

    Heeey Mau!!!
    Wat leuk om je verhalen te lezen...je bent dus al mooi op ontdekkingstocht geweest in Sydney?! Is het nog zo warm dan daar? *vraag met een jaloerse ondertoon :p* het ziet er inderdaad vet gaaf uit op de foto's...leuk trouwens dat het voor je geregeld was om bij de Japanner te eten :-) Vet stoer van je om dit allemaal in je eentje te doen!!!
    Ik hoop je snel te spreken via de FaceTime als je weer wat beter bereik hebt!
    Voor vandaag (voor jou dan) wens ik je heel veel plezier met Betsy, doe haar de groeten!!! Rij voorzichtig!!! Enjoy!

    Dikke kus van Loes en mij

  • 19 Januari 2013 - 16:40

    Sab En Ro:

    Lieve Mau,

    Super dat je nu lekker naar familie gaat, heerlijk genieten daar...
    Doe je Betsy de groetjes van ons?
    Laat ons meegenieten van alles wat je gaat doen...

    Liefs Sabine en de rest
    XXX

Tags: Sydney

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Maureen

Van 14 januari t/m 5 februari reis ik naar Australië. Ik ga een aantal dagen naar Sydney voor mijn werk en daarna ga ik naar Gerringong om mijn familie te bezoeken.

Actief sinds 03 Jan. 2013
Verslag gelezen: 177
Totaal aantal bezoekers 5267

Voorgaande reizen:

14 Januari 2013 - 05 Februari 2013

Mijn reis naar Australië 2013

Landen bezocht: